FANDOM

ON-mapicon-Подземелье Аба-Лорыя
Аба-Лория
Мапа
Хладная Гавань-Аба-Лория-Карта
Акруга Халодная Гавань
рэгіён Халодная Гавань
Персанажы Кірцеріссе
Істоты Шкілет, касцяны калос

Аба-Лорыя (арыг. Aba-Loria) — маленькае падзямелле у гульні The Elder Scrolls Online.

Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Маленькія падзямеллі».

Са старай эльфійскай мовы Аба-Лорыя перакладаецца як «забароненая цемра». Паводле ўяўленняў навукоўцаў, вывучальных даўно памёрлых дзікіх эльфаў, такую ж назву насілі пахавальныя крыпты старажытнага айлэйдскага горада Абагарласа
— Загрузны экран

Апісанне Edit

Аба-Лорыя — айлэйдскія руіны, змесцаваныя на паўднёвым усходзе рэгіёна Халодная Гавань, змесцаванага ў аднайменным плане Аблівіяна, прыналежным даэдрычнаму прынцу Молаг Балу. Далезці да іх можна, калі рухацца на поўнач ад Вежы Лжы. Нягледзячы на тое, што гэта лакацыя з'яўляецца айлэйдскімі руінамі, на карце яна адзначана адмысловым значком.

Гэта комплекс айлэйдскіх руін, раней існавалых у Тамрыэле, але пазней перанесеных Молаг Балем у Халодную Гавань і змесцаваны ў заходняй часткі рэгіёна. Разам з надземнымі пабудовамі былі перасунуты і катакомбы. Іх тут жа аблюбавалі адэпты культу Чарвяка, якія захапілі Аба-Лорыю і стварылыя тут сваю базу. Некраманты скарыстаюць рэшткі, пахаваныя ў падзямеллях, для стварэння войска нежыці.

Усходы ад уваходу вядуць да падабенства дарожнага свяцілішча, каля якога Бяздушны будзе адраджацца ў выпадку смерці. Надалей калідор паварочвае на захад і выходзіць на ўсходнюю платформу галоўнай залы, што кішыць нежыццю і некрамантамі. Адгэтуль два шляхі: узняцца па ўсходах на заходнюю платформу ці ўвайсці ў малыя залы заходней асноўнага, дзе знаходзіцца нябесны аскепак. У паўднёвай частцы лакацыі знаходзіцца невялікая зала, дзе пратаганіст сустрэне дзве групы супернікаў. Урэшце ўсе калідоры сходзяцца і вядуць да невялікай залы, дзе знаходзіцца бос падзямелля — некрамантка Кірцеріссе і яе світа, што складаецца з вартавога салачі і касцянога калоса.

Планы Edit

Аба-Лорыя
Аба-Лория (план)

Дасягненні Edit

Існуе дасягненне, злучанае з гэтай лакацыяй:

Абразок Дасягненне Ачкі Апісанне
Иконка достижения (Шедоуфен 3) Даследнік Аба-Лорыі 10 Даследаваць і зачысціць Аба-Лорыю

Галерэя Edit