FANDOM

ON-mapicon-Подземелье Аванчнзэл
Аванчнзел (Online)
Мапа
Ёсць выява мапы мясцовасці з гэтай лакацыяй?
Тады, калі ласка, загрузіце яе!
Акруга Скайрым
рэгіён Рыфт
Персанажы Салвар
Істоты Тзаллек Ефт, дзьвемерскі павук, дзвемерская сфера, дзьвемерскі цэнтурыён, дзьвемерскі які роіцца павук
Квэсты Знадворку

Аванчнзэл (арыг. Avanchnzel) — маленькае падзямелле у гульні The Elder Scrolls Online.

Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Маленькія падзямеллі».

Засноўваючыся на тым няшмат чым, што вядома пра дзьвемерскіх развалінах Аванчнзэла, некаторыя адмыслоўцы па архітэктуры мяркуюць, што гэта толькі вонкавыя залы вельмі буйнага комплексу, доступ да якога заблакаваны. Далейшае абследаванне занадта небяспечнае з-за аўтаматонаў, якія ахоўваюць разваліны
— Загрузны экран

Апісанне Edit

Аванчнзэл — дзьвемерскія руіны, змесцаваныя на поўдні рэгіёна Рыфт, Скайрым. Далезці да іх можна, калі рухацца на поўдзень ад вежы Хонрык. Нягледзячы на тое, што гэта лакацыя з'яўляецца дзьвемерскімі руінамі, на карце яна адзначана адмысловым значком.

Гэта невялікія дзьвемерскія руіны, змесцаваныя ў горах на поўдні рэгіёна. Частка даследнікаў дзьвемерскай спадчыны мяркуе, што гэта толькі частка буйнага комплексу, аднак пацвердзіць гэту здагадку цяжка з-за вялікай колькасці аўтаматонаў, якія ахоўваюць падземныя залы. За камянямі справа ад уваходу знаходзіцца нябесны аскепак, а перад камянямі ляжыць цела нейкага Салвара. На яго тэле знойдзецца запіска, з якой стане зразумела, што яго адправілі забіць нейкую Мальсію на заказ Гільдыі чараўнікоў, адкуль яна ўкрала дзьвемерскія артэфакты.

Уваход вядзе ў невялікі калідор, што вядзе да скрыжавання. На скрыжаванні пратаганіст сустрэнецца з адменным тыпам дзьвемерскіх павукоўпавукамі, што рояцца, якія ў вялікай колькасці будуць з'яўляцца з трубы на падлозе. Зрэшты, па сваёй сіле яны саступаюць сваім звычайным субратам. Ад скрыжавання існуе два шляхі: на захад і на ўсход. Калі ісці па першым, то за кароткім тунэлем знаходзіцца сярэдніх памераў пакой, што ахоўваецца рознымі аўтаматонамі. У яго паўднёвай частцы знаходзіцца нябесны аскепак, а каля яго — дзьвемерскі цэнтурыён. Адгэтуль на поўдзень, а потым на ўсход вядзе кароткі тунэль, што злучаецца з паўднёвай залай, што кішыць механізмамі. У яго паўночнай частцы знаходзіцца цэнтурыён Тзаллек Ефт. На ўсход з яго сыходзіць доўгі звілісты тунэль, што сканчаецца невялікай паўночнай залай. Адгэтуль можна вярнуцца да выйсця.

Планы Edit

Аванчнзэл
300px

Квэсты Edit

Гільдыя чараўнікоў Edit

  • «Знадворку» — расследаваць замах на аднаго з чараўнікоў Гільдыі ў Рыфтэне.

Гл. таксама Edit

Дасягненні Edit

Існуе дасягненне, злучанае з гэтай лакацыяй:

Абразок Дасягненне Ачкі Апісанне
Иконка достижения (основное открытие) Даследнік Аванчнзэла 10 Даследаваць і ачысціць Аванчнзэл

Галерэя Edit