FANDOM

ON-иконка-Локация Бетнік
Бетник (ЗЭ)
Мапа
Бетник (карта)
Акруга Хай Рок

Бетнік (арыг. Betnikh) — рэгіён у гульні The Elder Scrolls Online.

Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Рэгіёны (Online)».

Дзевяць пакаленняў таму выспа Бетоні была заваявана оркамі Каменнага зуба, якія пераназвалі яе ў Бетнік. Ганарлівы і самастойны народ, оркі люта бароняць сваю новую хату ад умяшання чужых.
— Загрузны экран

Апісанне Edit

Бетнік — невялікая выспа, змесцаваная ў мора ля паўднёвага ўзбярэжжа Гленумбры ля самага выйсця з заліва Іліяк. Асноўная частка насельніцтва Бетніка складаецца з оркаў, якія занялі яго пару стагоддзяў назад. Насельнікі выспы вядуць зачынены лад жыцця, не даруючы чужынцаў. Найбуйным селішчам на выспе з'яўляецца крэпасць Каменнага зуба, змесцаваная ў яго ўсходняй частцы. Па стане на 582 Бетнік не далучыўся да Кавенанту Даггерфола.

Геаграфія Edit

Бетнік знаходзіцца крыху паўднёвей узбярэжжа Гленумбры ў паўднёва-заходняй частцы заліва Іліяк. Вакол асноўнай выспы змесцавана вялікая колькасць дробных выспачак і скал, а ў яго ўсходняй частцы знаходзіцца зручная бухта. У цэлым берагі Бетніка скальныя, у паўночнай частцы выспы змесцаваны невялікія горы. Вялікую частку выспы пакрываюць лясы, што служаць хатай для ваўкоў і аленяў. Клімат Бетніка вільготны і ўмераны, што спрыяе вядзенню сельскай гаспадаркі. Выспа багатая жыламі жалезнай руды. Таксама на выспе можна знайсці тры нябесных аскепка.

Гісторыя Edit

Ранняя гісторыя Edit

У Першай эры выспа належала клану Дірэнні, які прыняў у сваіх землях айлэйдаў-перасяленцаў з Сірадыла, якія лінулі ў Хай Рок пасля паданні Вежы Белага Золата. Уцекачы заснавалі на выспе некалькі селішчаў, сярод якіх вылучаюцца Марісэлі і селішча, цяпер вядомае як Згуба Карзога. Пасля падання Гегемоніі Дірэнні айлэйдскае кіраванне на выспе завяршылася, а заміж эльфаў на яго берагах з'явіліся брэтонцы. Дакладна не вядома, як звалася іх селішча, але выспа яны звалі Бетоні і адзіным помнікам іх перыяду з'яўляецца старажытныя могілкі, што носяць назву Змрочнае поле. За некалькі стагоддзяў да Войны Альянсаў на выспу ўварваліся оркі клана Марская скала, якія занялі Бетоні і якія пераназвалі яго ў Бетнік. З той пары доўжыцца оркскі перыяд гісторыі выспы.

Вайна Альянсаў Edit

Оркі Бетніка не далучыліся да Кавенанта Даггерфола. Асноўнай прычынай з'яўляецца імкненне захоўваць незалежнасць і агульная палітыка ізаляцыі племя. Аднак на фоне падзей Зліцці Планаў і Вайны Альянсаў Бетнік не абышлі бокам падзеі, што зарадзіліся на Гленумбре ў гэтыя цяжкія часы. Буйны атрад некрамантаў з культу Крывавага шыпа высадзіўся на выспе, займаючыся пошукам старажытнай айлэйдскай рэліквіі. Культысты захапілі вялікую частку Бетніка і пачалі здзяйсняць напады на крэпасць Каменнага зуба — вотчыну племя оркаў Марской скалы. Бяздушны, прыбылы на выспу ў складзе каманды карабля «Лязо», высветліў планы і сарваў іх, вызначыўшы лёс небяспечнага артэфакта. Параза некрамантаў падпіхнула лідара оркаў да далучэння да Кавенанта Даггерфола.

Лакацыі Edit

Назва
ON-mapicon-Айлейдские руины Айлэйдскія руіны ON-mapicon-Айлейдские руины
Марісэлі
Згуба Карзога
ON-mapicon-Роща Гаі ON-mapicon-Роща
Разьбяныя ўзгоркі
ON-mapicon-Кладбище Могілкаў link=|35px
Змрочнае поле
ON-mapicon-Дорожное святилище Дарожныя свяцілішчы ON-mapicon-Дорожное святилище
Дарожнае свяцілішча Каменнага зуба
Дарожнае свяцілішча Змрочнага поля
Дарожнае свяцілішча Разьбяных узгоркаў
ON-mapicon-Достопримечательность Выбітнасці ON-mapicon-Достопримечательность
Эйэрата
Прытулак Гілбарда
Неадзначаныя лакацыі
Крэпасць Каменнага зуба

Квэсты Edit

Кавенант Даггерфола Edit

Пабочныя квэсты Edit

Шаблон:Рэгіёны (Online)