FANDOM

Возера Йоргрым

Ёсць выява, якая дапаможа праілюстраваць гэтую лакацыю?
Тады, калі ласка, загрузіце яё!

Базавая інфармацыя
Тып Возера
Гульня Skyrim
Кантынент Тамрыэль
Правінцыя Скайрым

Возера Йоргрым (арыг. Lake Yorgrim) — возера ў свеце The Elder Scrolls.

АпісаннеEdit

Возера Йоргрым — адно іх чатырох найбуйнейшых азёр Скайрыма, размешчанае ва ўсходняй частцы валодання Белы Бераг. Мае выцягнутую з захаду на ўсход форму, на ўсход возера звужаецца і дае пачатак аднайменнай рацэ, прытоку Белай ракі. Натуральнай мяжой паміж возерам і ракой Йоргрым з'яўляецца вадаспад. Возера неглыбокае. Берагі яго камяністыя, а паверхня часткова пакрыта лёдам. У цэнтры возера знаходзіцца невялікі астравок, зарослы ёлкамі.

На заходнім беразе возера пасяліліся хоркер і узроўневый драпежнік, якія ў спробах адваяваць тэрыторыю адзін у аднаго б'юцца не на жыццё, а на смерць. Яшчэ адзін хоркер жыве на паўднёвым беразе, але на яго лежню іншыя жывёлы не прэтэндуюць.

Жывёльны свет возера небагаты. Мабыць, вышэйзгаданыя хоркеры — адзіныя яго насельнікі. На берагах ў багацці растуць ліловыя, блакітныя, чырвоныя гарнакветкі, снежнаягаднік. На дне возера і ўздоўж берагавой лініі растуць марскія жалуды.

На паўднёва-заходнім беразе возера знаходзяцца залежы гліны.

Бліжэйшыя лакацыіEdit

На паўночна-заходнім беразе возера размешчана пячора Бронзавая вада. Ледзь вышэй і заходней ў гарах знаходзіцца таверна «Начныя вароты». На паўночна-ўсходнім беразе возера размешчаны курган, у якім быў пахаваны цмок Вінтурут. Недалёка ад кургана, у камянях схаваны зачынены куфар з скарбамі.

ГалерэяEdit