FANDOM

Возера Іліналта

Озеро Илиналта.jpg

Базавая інфармацыя
Тып Возера
Гульня Skyrim
Кантынент Тамрыэль
Правінцыя Скайрым

Возера Іліналта (арыг. Lake Ilinalta) — возера ў свеце The Elder Scrolls.

АпісаннеEdit

Возера Іліналта — найбуйнейшае возера Скайрыма. Размешчана яно ў валоданні Фолкрыт, на поўнач ад горада Фолкрыт і заходней паселішчы Рывервуд. У наваколлі возера размешчана мноства лакацый розных тыпаў: нордскія руіны, крэпасці, стаячыя камяні, не адзначаныя на карце паляўнічыя і рыбацкія лагеры. Возера распасціраецца з захаду (ад Паўмесячнай лесапільні) на ўсход (да камянёў-ахоўнікаў), дзе з яго бярэ пачатак рака Белая.

Паўночнае ўзбярэжжа возера гарыстае. Паўднёвае — адносна пакатае. Ўздоўж паўднёвага берага пралягае ўчастак брукаванай дарогі ад Рывервуда да Паўмесячнай лесапільні. Берага возера багатыя раслінамі — крыніцамі алхімічных інгрэдыентаў, — звычайнымі для гэтай мясцовасці (чартапалох, горнакветкі). У возеры насяляюць гразявыя крабы і розныя рыбы. На берагавой лініі расце некалькі каранёў Нірна. Паўсюдна над воднай роўняддзю лётаюць стракозы.

ЛакацыіEdit

У усходняга краю возера, ледзь вышэй берагавой лініі, размешчаныя камяні-ахоўнікі. Трохі заходней ад іх — рыбацкі лагер. Побач з лагерам на паверхню выходзіць жалезарудная жыла. На невялікім астраўку ў цэнтры гэтай частцы возера размешчаны выхад карунда і залежы гліны. Гліна маецца таксама на беразе на ўсход ад руін. Ледзь на захад, вышэй дарогі, стаіць старажытны нордскій алтар, у якога праводзіць свае рытуалы вядзьмак.

У дадатку Hearthfire ёсць магчымасць будаўніцтва маёнтка «Азёрнае», якое будзе размяшчацца на захад ад камянёў-ахоўнікаў і паўднёвей алтара.

Яшчэ трохі заходней, бліжэй да паўночнага берага, знаходзяцца затопленыя нордскія руіны (на карце яны не адзначаны). На паверхню выходзіць толькі пара верхавін калон. Гэта круглае ў плане збудаванне адкрытага тыпу, якім часта афармляюць ўваходы ў грабніцы. Пад лесвіцай варта незачынены куфар, у металічнай чары ляжаць два узроўневых каменя душ. З-пад грунту ледзь віднеецца пахавальная урна. Гэта месца аблюбавала пара рыб-забойцаў. Сцены параслі марскім жолудам, тут жа пасяліліся некалькі вустрыц.

На выспе ў цэнтральнай частцы возера разбіў лагер яшчэ адзін рыбак. На елі збудавалі свой вулей дзікія пчолы. На суседнім астраўку расце корань Нірна. На бліжэйшым беразе ў скал размешчаны паклады гліны.

На ўсходнім беразе ў гэтым раёне знаходзяцца напаўразваленыя кладка, якія вядуць на сцежку да Паўднёвага Нагаломнага праходу. Крыху на поўдзень на астраўку расце корань Нірна, а на захад, у невялікім заліве, знаходзіцца карундавая жыла.

У заходняй частцы возера размешчаны востраў Каменя Лэдзі. На востраве знаходзіцца выхад жалезнай руды, недалёка ад берага жыве вустрыца.

Да поўдня ад выспы Лэдзі знаходзяцца не адзначаныя на карце астанкі патанулага карабля. На дне стаіць куфар з невялікім дабром, побач з ім ляжыць шкілет. На сценках карабля выраслі марскія жалуды, а рыба-забойца адклала ікру. На беразе ў гэтым раёне маюцца паклады гліны і дзве жалезарудныя жылы. Крыху далей на поўдзень ад берага знаходзяцца не адзначаныя на карце магілы нордаў.

На поўнач ад каменя Лэдзі знаходзіцца амаль цалкам затопленая крэпасць Глыбіні Іліналты. Трохі заходней ад яе пад скаламі схаваны куфар.

  Спойлер  

Пасля таго, як герой знойдзе адну з карт скарбаў, на дне возера (паміж востравам Лэдзі і Глыбінамі Іліналты) з'явіцца куфар з скарбам.

На заходнім краі возера разбіты рыбацкі лагер. У намёце рыбака ляжыць падручнік па аднаручнай зброі «Агонь і Цемра». Напачатку невялікай рачулкі пабудавана Паўмесячная лесапільня.

Галерея Edit

  • Выток Рэкі Белая (выгляд з боку возера).
  • Каля камяней-ахоўнікаў.
  • Рыбацкі лагер каля камянёў-ахоўнікаў.
  • Затопленыя нордскія руіны.
  • Востраў Каменя Лэдзі.
  • Астанкі патанулага карабля.
  • Корань Нірна на астраўку.
  • Рыбацкі лагер на астраўку.
  • Вечар на возере.
  • Закат над возерам.
  • Масток ля берага Паўднёвага Нагаломнага праходу.
  • Выгляд з мастка на возеры.
  • Глыбіны Іліналты.
  • Рыбацкі лагер на заходнім беразе возера.
  • Від на Паўмесячнуюй лесапільню з боку возера.
  • Падрабязная карта возера.

Also on FANDOM

Random Wiki