FANDOM

OblOthericon.png
Выкрадальнік бульбы
ID: SQ01
Похититель картошки (квест).jpg
Агляд
Квэстадавец С'джыра
Лакацыя Карчма «Фарэгіл»
Узнагарода Бульбяны хлеб С'джыры (ад 1 да 5 штук, у залежнасці ад узроўню персанажа)
Тып Іншы квэст

Выкрадальнік бульбы (арыг. The Potato Snatcher) — іншы квэст у гульні .

Праходжанне Edit

Гэты квэст можа быць атрыманы двума спосабамі:

  • Непадалёк ад айлейдскіх руін Неньонд Твіл пратаганісту можа трапіцца агрэсіўна настроены огр. Забіўшы яго і абшукаўшы цела, можна выявіць шэсць незвычайных бульбін з нулявой вагой.
  • Калі галоўны герой пагаворыць з каджыткай С'джырай, пастаялкай гасцініцы Фарэгіл, то яна паскардзіцца, што хтосьці скраў у яё ўвесь запас гіганцкай бульбы, які патрэбны ёй для падрыхтоўкі знакамітага бульбянога хлеба. Выкрадальнікі схаваліся ў заходнім кірунку. Пратаганіст павінен знайсці праныру і ўшанаваць нягодніку па заслугах.

Калі С'Джыре будуць вернуты яё каштоўная бульба, яна аддзячыць сваёй славутай выпечкай. Колькасць атрыманых ва ўзнагароду булак залежыць ад узроўню героя:

  • 1 ўзровень - 1 шт.
  • 5 ўзровень - 2 шт.
  • 10 ўзровень - 3 шт.
  • 15 ўзровень - 4 шт.
  • 20+ ўзровень - 5 шт.

Заўвагі Edit

  • Пасля праходжання квэста з'яўляецца магчымасць купляць гэты хлеб па 25 септімаў.
  • З'есці, выкарыстоўваць для вытворчасці зелля або выкінуць гіганцкую бульбу не атрымаецца. Таму выкананне квэста з'яўляецца адзіным варыянтам пазбаўлення ад гэтага прадмета.
  • Просьба будзе правалена, калі С'джыра памрэ.

Стадыі квэста Edit

Каб перайсці да пэўнага этапу выканання квэста, увядзіце ў кансолі:

setstage SQ05 stage

дзе параметр stage — лік, этап квэста (усе этапы пералічаныя ніжэй).

Выкрадальнік бульбы (ID: SQ05)
Этап Запіс у дзенніку
10 У лесе мною быў забіты огр. Дзіўна, але ён цягнуў з сабой кучу гіганцкай бульбы. Трэба было б прыхапіць гэтую бульбу, занадта ўжо гэта ўсё незвычайна.
20 У карчме «Фарегіл» мне старэнькая каджытка па імі С'джыра. Яна сцвярджае, што хтосьці скраў у яё ўвесь запас гіганцкай бульбы, які патрэбны ёй для падрыхтоўкі «знакамітага бульбянога хлеба». Калі мне ўдасца вярнуць ёй тую бульбу, то яна мяне добра ўзнагародзіць. С'джыра не ведае, хто гэта зрабіў, але яна сказала мне, што яны былі «велізарныя» і сышлі на захад.
30 У лесе мне сустрэўся огр. Падобна на тое, гэта і ёсць злодзей, якога апісвала С'джыра, паколькі ў яго з сабой была гіганцкая бульба.
100 Малена была вельмі рада пачуць аб смерці Рэйлін Далакопніцы і ўзнагародзіла мяне некаторай сумай грошай.
Стадыя, пазначаная зяленым, адпавядае паспяховага завяршэння квэста, а чырвоным — яго правалу.

Also on FANDOM

Random Wiki