FANDOM

Mapicon2 Пратэктарат Бетоні
Illiac Bay
Мапа
Карта Острова Бетони
Пратэктарат Бетоні (арыг. The Protectorate of Betony) — рэгіён у гульні The Elder Scrolls II: Daggerfall.

Апісанне Edit

Пратэктарат Бетоні — маленькая выспачка ў водах заліва Іліяк, які размяшчаецца на паўднёвым захадзе ад берагоў Даггерфолла і, нягледзячы на свае памеры, які стаў прычынай вельмі буйных праблем. Мелая выгаднае стратэгічнае месцаванне, гэта квітнеючая і развітая рыбацкая выспа доўгі час захоўваў незалежнасць, але пакутаваў ад набегаў піратаў. Лорд Могреф звярнуўся да Даггерфоллу з просьбай пра абарону. Кароль Лізандус пагадзіўся стаць сюзерэнам Бетоні, але пра правы на выспу заявіў Сэнтынэль, у якасці доваду падаючы пагадненне двухсотгадовай даўнасці. Так пачалася Вайна Бетоні ( 403), па выніках якой няшчасная выспа адышла Даггерфоллу.

Найбуйны населены пункт на выспе — гэта Бетоні. Рэгіянальнае боскасцьМара. Дамінантны клан вампіраўВрасэт.

Палітычная сітуацыяEdit

До вайны выспа была афіцыйна незалежнай, слаба кантралюем Сэнтынэлем. Пасля вайны і паразы Сэнтынэля, выспа стала пратэктаратам Даггерфола. Падчас незалежнасці Бетоні кіраваў Лорд ці Лёдзі. Падчас вайны лордам на выспе быў Лорд Могреф.

ФракцыіEdit

На выспе прысутнічаюць толькі Гільдыя Байцоў і Цёмнае Братэрства. Абедзве фракцыі змесцаваны ў горадзе Белы Форт.

Згадванні ў кнігах Edit

«Бетонская вайна» Edit

Равеннійскі лес і Ёрт Барроулэнд — вобласці выспы Бетоні, дзе пасля разаніны ў Рэйх Гардіпё войскі Даггерфола і Сэнтынэля адпаведна пабілі лагеры, рыхтуючыся да апошняй бітвы. Крайнгейнава поле — месца фінальнай бітвы Вайны Бетоні, якое размяшчаецца паміж Равеннійскім лесам і Ёрт Барроулэндам. Хоць вобласць у дзень бітвы ахутваў незвычайна густы туман, нават расцэнены рэдгардамі як выхадкі брэтонскіх чараўнікоў, войска ўсё адно сышліся ў бітве. Калі кароль Даггерфола Лізандус быў знойдзены са стралой у горле, яго сын Готрід быў каранаваны проста на полі бою і працягнуў бітву. Выклікаўшы на дуэль Камарона, караля Сэнтынэля, ён змог здабыць перамогу як у гэтай бітве, гэтак і ва ўсёй вайне.

«Утрапёнасць Пелагія»Edit

Храм Кінарет на выспе Бетоні быў асабістым сховішчам імператара Пелагіус Сэптыма III падчас яго смерці. Ён памёр у сваёй келлі ў храме на яго 34-тым годзе жыцця пасля недоўгачасовай ліхаманкі.

Пасля смерці Пелагіус храм, які ім утрымваўся, быў разбураны. Аднак група, вядомая як Апосталы Света, перавезла кожны з камянёў храма на Дрыготкія Выспы, дзе храм быў рэканструяваны і пераназваны ў Стогнучыя Палацы. Здань Пелагіус не пакідае выспа і дасёння.