FANDOM

ON-иконка-Локация.png Гняздо Кенарці
Гнездо Кенарти (ЗЭ).png
Карта
Гняздо Кенарці (карта).jpg
Акруга Эльсвейр

Гняздо Кенарці (арыг. Khenarthi's Roost) — рэгіён у гульні The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited.

Агульныя дадзеныя Edit

Гняздо Кенарці — невялікі востраў у паўднёвых берагоў правінцыі Эльсвейр. Гэты востраў — месца пляжаў, трапічных лясоў, плантацый месяцовага цукру. Востраў заселены каджытамі, якія займаюцца фермерствам і рыбным промыслам. Прыбярэжныя вады выспы барозняць караблі маармераў, якія спыняюць гандлёвыя суда і сочаць за няўхільным выкананнем пунктаў дамовы, які каджиты і маармеры заключылі шмат гадоў таму.

Геаграфія Edit

Востраў, а калі дакладней — група астравоў, размешчаная ў трапічным моры на поўдзень ад Эльсвейра. Асноўны востраў мае форму паўмесяца, у выемцы якога знаходзіцца востраў меншых памераў, які з'яўляецца месцазнаходжаннем сталіцы рэгіёну — Містраль. Клімат на востраве трапічны. Расце вялікая колькасць пальмаў і іншых раслін паўднёвых шырот. На востраве насяляюць асаблівыя грамавыя жукі, а таксама алені. Мясцовыя жыхары вырошчваюць цукровы трыснёг, які вельмі добра пачуваецца на вялікіх плантацыях, дзе яго гадуюць у напаўзатопленых чэках.

Гісторія Edit

Гняздо Кенарці ў старажытнасці належала маармерам Піанданэі, чые караблі да гэтага часу барозняць марскія прасторы вакол выспы. Каджыты, што перасяліліся сюды з мацерыка, заключылі з маармерамі асаблівы дагавор, па якому ім было дазволена пасяліцца тут, а наўзамен маармеры атрымлівалі даніну і гарантыі васала.

Ў Другой эры сітуацыя на востраве і ў Тамрыэле змянілася. Пасля падзей у Сірадзіле, цяпер вядомых як Выбух Душ, у Тамрыэле пачаўся міжкантынентальны канфлікт, у які ўцягваліся адзін рэгіён Тамрыэля за адным. Першы Дамініён Альдмері пачаў пашыраць сваю прысутнасць на архіпелагу, што выклікала негатыўную рэакцыю маармераў. Менавіта імкненне дамініёнаў ўключыць востраў у свой склад прывяло да пачатку ўзброенага супрацьстаяння.

Каб утрымаць востраў, маармеры заклікалі магутны ўраган, які абрынуўся на Гняздо Кенарці ў 2Э 581 годзе. Гэты ўраган прывёў да сур'ёзных разбурэнняў на востраве, але не спыніў Дамініён. Ва ўсіх паселішчах Гнёзды Кенарці пачалі сваю працу агітатары, якія заклікалі падтрымаць Дамініён. Гегемонія маармераў руйнавалася, а самі марскія эльфы прынялі рашэнне заклікаць яшчэ адзін ўраган, які знішчыць усё на непакорлівам востраве.

Пасля забойства Сільвенара і раскрыцця змовы ў Містраль канфлікт маармераў і дамініёны пяройдзе ў стадыю адкрытага супрацьстаяння. Атрады маармераў высадзяцца ў набярэжнай каціны вачэй і захопяць разбуранае паселішча. Сілы Дамініён ўступяць у бой з захопнікамі. У выніку планы маармераў будуць сарваныя, а Гняздо Кенарці пяройдзе пад поўны кантроль Дамініён Альдмері.

Лакацыі Edit

Назва
Горада
Містраль
Фермы
Плантацыя «Плямістая ракавінка»
Плантацыя «Лавец ветру»
Плантацыя «Вясёлыя месяца»
Лагеры
Арліны бераг
Пячоры
Нора Хазака
Докі
Разбітая водмель
Набярэжная «Кацінае вока»
Руіны
Храм Журботнай Крыніцы
Дарожныя сьвятыні
Дарожная сьвятыня Містраля
Дарожная сьвятыня Гнязда Кенарці
Славутасці
Паляўнічы лагер Болгі
Суцяшэнне Рыд-Тара
Храм Паўмесяцаў
Храм Цёмнага Месяца
Храм Танца Двух Месяцаў
Неазначаныя лакацыі
Караван Каламы

Also on FANDOM

Random Wiki