FANDOM

OblOthericon
Калі парушаюць клятву
ID: SQ10
Bjalfi the Contemptible
Агляд
Квэстадавец Мэйва Паўнагрудая
Лакацыя Ферма Витмонд, Форт Странд
Узнагарода грашовая
Тып Іншы квэст

Калі парушаюць клятву (арыг. When the Vow Breaks) — іншы квэст у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Кароткае праходжанне Edit

  1. Пагаварыць з Мэйвай Паўнагрудай на ферме Вітманд.
  2. Адправіцца ў форт Странд і знайсці сямейную рэліквію Мэйвы.
  3. Вярнуцца да Мэйвы.
Мейва Полногрудая

Мэйва Паўнагрудая

Апісанне Edit

Пагаварыць з Мэйвай Паўнагрудай на ферме Вітманд Edit

Падчас падарожжаў па Сірадзілу можна знайсці ферму Вітманд, гаспадыня якой, Мэйва Паўнагрудая, паскардзіцца на свой лёс.

Пераклад з рускай на беларускую мову

Яна раскажа пра тое, як выйшла замуж за Б'ялфі Пагарджанага, нягледзячы на тое, што яе бацька быў супраць. Стары адразу адчуў штосьці няскладнае і не давяраў жаніху. На вяселлі бацька перадаў маладым сямейную рэліквію — булаву «Драбілка скал», якая зачараваная на дадатковую шкоду электрычнасцю і якая змяншае абарону ад дадзенага тыпу стыхійнай шкоды. Неўзабаве смага нажывы зацямніла розум Б'ялфі, ён узяў булаву і далучыўся да марадзёраў, якія зарабляюць непадалёк.

Мэйва разладжана, але больш не тым, што яе муж стаў разбойнікам, а тым, што ён забраў сямейную рэліквію. Яна папросіць вярнуць «Драбілку скал».

Адправіцца ў форт Странд і знайсці сямейную рэліквію Мэйвы Edit

Мэйва скажа, што логава разбойнікаў знаходзіцца непадалёк, у форце Странд. Гэтыя руіны проста кішаць марадзёрамі і каб далезці Б'ялфі і адняць у яго «Драбілку скал» давядзецца разабрацца з усімі імі. Пасля таго, як галоўны герой, нарэшце, завалодае рэліквіяй, можна вяртацца назад на ферму Вітманд.

Вярнуцца да Мэйвы Edit

Мэйва будзе шчаслівая вяртанню гэтак каштоўнай для яе рэчы і ўзнагародзіць героя сваім пасагам — грашовай сумай, памер якой залежыць ад роўня галоўнага героя.

Нататкі Edit

  • Мэйва не моцна знервуецца смерці мужа. Падчас дыялогаў з ёй яна скажа, што зараз, пасля смерці мужа, будзе весяліцца як раней. Таксама яна будзе занадта ўжо падазрона цешыцца вяртанню галоўнага героя.
  • Квэст можна пачаць, калі адразу адправіцца ў форт і адабраць булаву, у гэтым выпадку трэба проста аднесці яе гаспадыні.

Стадыі квэста Edit

Каб перайсці да пэўнага этапу выканання квэста, увядзіце ў кансолі:

setstage SQ10 stage

дзе параметр stage — лік, этап квэста (усе этапы пералічаныя ніжэй).

Калі парушаюць клятву (ID: SQ10)
Этап Запіс у дзенніку
10 На целе норда выявілася незвычайная булава пад назвай «Драбілка скал». Сцёрты надпіс на яе ручкі абвяшчае: «Мэйве і Б'ялфі на знак вашага звязу». Трэба ўзяць гэту зброю з сабой, мусібыць, Мэйва захоча пазнаць пра лёс свайго мужа.
20 На ферме Вітманд, што каля Анвілу, мне сустрэлася Мэйва Паўнагрудая. Яна папрасіла мяне дапамагчы ёй вярнуць сямейную рэліквію, выкрадзеную яе былым мужам — булаву пад назвай «Драбілка скал». Яе муж, Б'ялфі Пагарджаны, хацеў далучыцца да банды марадзёраў. У апошні раз яго бачылі на дарозе, вядучай да руін форта Странд.
30 Мне атрымалася адшукаць Б'ялфі Пагарджанага ў форце Странд. «Драбілка скал» была усё яшчэ пры ім. Трэба аднесці зброю Мэйвы і расказаць ёй пра лёс яе былога мужа.
100 Мэйва была шчаслівая атрымаць «Драбілку скал» назад і адплаціла мне залатым.
200 Са смерцю Мэйвы гэта заданне выканаць немагчыма.
Стадыя, пазначаная зяленым, адпавядае паспяховага завяршэння квэста, а чырвоным — яго правалу.