FANDOM

Канкардат Белага Золата — мірны дагавор паміж Імперыяй і Альдмерскім дамініёнам, падпісаны ў канцы 4Э 175, які паклаў канец Вялікай вайне.

Ўмовы Edit

Згодна з умовамі дагавора пакланенне Таласу ў Імперыі аб'яўлялася па-за законам, таксама былі прадугледжаны роспуск Клінкоў і перадача Дамініёнам значнай часткі паўднёвага Хамерфела (у асноўным той, што ўжо была акупаваная альдмерскімі войскамі). Урад Альдмерскага дамініёна, Талмор, атрымала права бесперашкодна дзейнічаць на ўсёй тэрыторыі Імперыі, пераследуючы прыхільнікаў Таласа і збеглых Клінкоў. Імператар Ціт Мід II быў вымушаны пайсці на гэтак суровыя ўмовы, будучы перакананым у неабходнасці часу на аднаўленне сіл Імперскага легіёну, які значна страціў у колькасці і моцна зануранымі ваеннай кампаніяй і фінальнай бітвай, бітвай Чырвонага Кольца.

Наступства Edit

Тым не менш, Хамерфел адмовіўся падтрымаць Канкардат Белага Золата. Не жадаючы прызнаваць паразу і саступаць гэтак значную частку сваіх тэрыторый, рэдгарды працягнулі ўпарты супраціў Талмору. Каб захаваць перамір'е, Ціт Мід II быў вымушаны абвясціць, што Хамерфел больш не ўваходзіць у лік імперскіх правінцый. Рэдгарды ўспрынялі гэта як здраду, абвясцілі незалежнасць і ў рэшце рэшт прымусілі Альдмерскі Дамініён спыніць баявыя дзеянні, хоць вайна заняла яшчэ пяць гадоў і спустошыла ўвесь поўдзень былой імперскай правінцыі. У 4Э 180 на Строс М'Кае было падпісана Другое пагадненне, згодна з якім альдмерскія сілы пакінулі Хамерфел. Аднак адносіны паміж Імперыяй і Хамерфелам застаюцца напружанымі, што разглядаецца Імперыяй ў якасці дасягнення Талморам адной з яго доўгатэрміновых мэтаў.

Акрамя таго, забарона на пакланенне Таласу стала моцнай абразай для народа Скайрыма, які на працягу многіх пакаленняў пачытае гэтага бога як аднаго з самых вялікіх сваіх герояў. У вачах многіх нордаў Імперыя стала нявартай падтрымкі. Трыццаць гадоў праз пасля падпісання Канкардату Імперыя атрымала паўстанне Братоў Буры, калі пасля Маркартскага інцыдэнту Ульфрыку Буравесніку і яго людзям было адмоўлена ў дазволе пакланяцца Таласу, як яны гэта традыцыйна рабілі. Грамадзянская вайна працягвае быць сур'ёзнай праблемай і дагэтуль. Многія лічаць, што Талмор прадбачыў такі вынік і разлічваў на яго.

Also on FANDOM

Random Wiki