FANDOM

OblOthericon.png
Лекі ад вампірызма
ID: MS40
Лекарство от вампиризма.jpg
Янус Гасілдор у пасцелі сваёй жонкі.
Агляд
Лакацыя Скінград
Узнагарода Лекі ад вампірызма, ад 250 да 10000 септимов (у залежнасці ад роўня персанажа).
Тып Іншы квэст

Лекі ад вампірызма (арыг. Vampire Cure) — квэст у гульні .

Праходжанне Edit

Стаўшы вампірам, наведаеце кожную капліцу і пагаворыце з мясцовым святаром на тэму лекаў. Таксама вы можаце пагаварыць з Вінцэнтам Вальтіеры. Святар павінен скіраваць вас да Рамінусу Полусу з Універсітэта Чараўніцтва у Імперскім Горадзе.

Рамінус Полус знаходзіцца ў прыёмнай архічарадзея. Ён скажа, што лекі дакладна існуюць, але пры гэтым не ведае, дзе іх дастаць, і параіць звярнуцца да Янусу Гасілдору, графу Скінграда, які таксама шукаюць лекі.

Дамажыцеся аўдыенцыі ў графа, пагаварыўшы з кіроўнай Хал-Ліурз. Калі вы зможаце пагаварыць з Янусам, спытаеце яго, што ён ведае пра лекі. Гасілдор раскажа, што яму сапраўды патрэбна лекі — для жонкі, якая адмовілася задавальняць сваю смагу крыві і запала ў кому. Пра такое павінны ведаць гленмарільскія вядзьмаркі, але на тэрыторыі Сірадзіла не засталося ніводнага ковена. Зрэшты, апынаецца, адна вядзьмарка ўсё ж жыве ў месцы пад назвай Дрейклоу, недалёка ад гор Валус.

Задаволіўшы смагу крыві (неабавязкова, але вельмі пажадана, каб пазбегнуць непрыемнасцяў), адпраўляйцеся ў Дрейклоу і пагаварыце з вядзьмаркай, Мелісандай.

Мелісанда скажа, што ўжо даўно "загразала з усімі гэтымі вядзьмарскімі штучкамі", таму вам спачатку давядзецца зрабіць ёй невялікую паслугу. Мелісандзе трэба 5 пустых вялікіх камянёў душ.

Прынясіце ёй камяні, і яна раскажа вам, што для гатаванні зелля ёй патрэбен пыл вельмі магутнага вампіра. Адзін такі, па імі Хіндаріл, хаваецца ў пячоры Багна Чырвонай Вады. Не без слуг, натуральна. Знайдзіце Хіндаріла і забіце яго — ён не такі страшны, як абсікала Мелісанда, але пасільней іншых вампіраў.

Апроч таго, Мелісандзе патрэбна кроў арганыяніна. Каб вы маглі здабыць яе, Мелісанда дасць вам адмысловы зачараваны кінжал. Стукніце ім адзін раз кожнага арганыяніна і атрымайце кроў. Знайсці арганыяніна не так складана: залезьце ў кожны форт з бандытамі. На самы худы канец можаце падняць месцаванне кожнага мірнага арганыяніна да сябе, стукнуць яго і здацца (вам давядзецца заплаціць 40 сэптымаў за гвалт над асобай, але кроў усё адно будзе ў вас).

Апроч гэтага, Мелісандзе запатрабуюцца 6 зубікаў часныку, 5 кветак лісніку і 2 сцябла крывавай травы.

Калі вы зможаце сабраць усё, што патрэбна, Мелісанда пачне варыць зелле і папросіць прыйсці праз 24 гадзіны. Прыходзіце і атрымаеце два флакона з лекамі: адзін — для вас, іншы — для жонкі Гасілдора.

Выпіце лекі і вяртайцеся да Хал-Ліурз. Вынікайце ў сакрэтны склеп, які адкрые кіроўная. У ім знаходзіцца жонка графа. Выпіўшы лекі, графіня на кароткі час прачнецца, але потым проста памрэ. Дайце графу час аплакаць жонку і атрымайце ўзнагароду ў выглядзе звонкіх манет.

Дзе знайсці патрэбныя прадметы? Edit

Калі ў вас паўсталі складанасці з пошукам прадметаў, ведайце, што:

  1. Камяні душ можна знайсці ў фортах з вампірамі ці некрамантамі, а таксама ў айлейдскіх руінах;
  2. Ліснік часам трапляецца ў дзікай прыродзе, найчасцей у Чорным лесе;
  3. Часнык можна ўкрасці з хат (Мелісанда не пагрэбуе крадзеным). Таксама ён часта трапляецца ў карчмароў і алхімікаў;
  4. Крывавая трава ў дастатку расце на пустэчах Аблівіяна.

У крайнім выпадку можаце скарыстацца чыт-кодамі, дадзенымі ніжэй:

  • player.additem 00015B8E 5 — атрымаць 5 вялікіх камянёў душ;
  • player.additem 00033688 5 — атрымаць 5 кветак лісніку;
  • player.additem 00033677 6 — атрымаць 6 зубікаў часныку;
  • player.additem 00033664 2 — атрымаць 2 сцябла крывавай травы.

Нататкі Edit

  • Гэтыя лекі — два розных прадмета: MS40VampireCureMiscPotion і MS40VampireCurePotion.
  • Рэкамендуецца не адцягваць завяршэнне задання - адразу дачакацца, пакуль граф аплача жонку і патрабаваць узнагароды. Калі не завяршыць гэты квэст гутаркай з графам Янусам і пачаць іншы з яго ўдзелам (прыкладам, з галінкі Гільдыі Чараўнікоў), то можа з'явіцца непрыемны баг: граф не гаворыць з пратаганістам і ўсяляк хоча вярнуцца ў падзямелле са сваёй жонкай. Баг, зрэшты, лечыцца праз кансоль (трэба ручна завяршыць квэст з вампірызмам).

Стадыі квэста Edit

Каб перайсці да пэўнага этапу выканання квэста, увядзіце ў кансолі:

setstage MS40 stage

дзе параметр stage — лік, этап квэста (усе этапы пералічаныя ніжэй).

Лекі ад вампірызма (Квэст) (ID: MS40)
Этап Запіс у дзенніку
5 Мне варта адправіцца ва Ўніверсітэт чараўніцтва, што ў Імперскім горадзе, і пагаварыць пра магчымасць выгаіцца ад вампірызма з Раминусом Полусом.
10 Мне трэба пагаварыць з графам Скінграда, Гасілдором. Для пачатку мне варта дамовіцца пра аўдыенцыю, звярнуўшыся да яго кіроўнай у замку Скінград.
20 Граф Гасілдор Скінградский папрасіў мяне здабыць лекі ад вампірызма. Мне трэба знайсці нейкую кабету, якая жыве ў лясах у ракі Корболо. Гэта да ўсходу ад Імперскага горада і да поўдня ад Чейдинхола.
30 Мне атрымалася адшукаць Мелісанду, якая прапанавала сваю дапамогу ў стварэнні лекаў ад вампірызма. Яна папрасіла мяне прынесці ёй пяць пустых вялікіх камянёў душ. Пасля гэтага яна дасць мне далейшыя ўказанні.
40 Мелісанда атрымала камяні душ. Зараз трэба сабраць для яе шэраг інгрэдыентаў, патрэбных для гатавання лекаў ад вампірызма: шэсць зубікаў часныку, пяць лісця лісніку і два парастка крывавай травы.
41 Мелісанда дала мне адменны кінжал, з дапамогай якога мне трэба здабыць кроў арганыяніна. Мне трэба знайсці арганыяніна, стукнуць яго гэтым кінжалам і вярнуцца да Мелісанде.
42 Каб скончыць гатаванне лекаў, Мелісанда жадае атрымаць пыл магутнага вампіра. Мне трэба абследаваць паўночную частку ракі Пантэры і знайсці Хіндаріла, вампіра, што многія гады стамляецца там у кімсьці падзямелле.
50 Мне атрымалася здабыць пыл Хіндаріла для Мелісанды. Трэба хутчэй аднесці яго ёй.
60 Кінжал Мелісанды пакрыты крывёй арганыяніна. Трэба аднесці яго ёй.
70 Мелісанда згатавала зелле, здольнае выгаіць ад вампірызма. Яна дала мне дзве порцыі: адна прызначана для мяне, а іншую трэба аднесці ў замак Скінград. Трэба адправіцца туды і пагаварыць з Хал-Ліурз.
80 Графіня Скінграда мёртвая. Мне варта даць графу час аплакаць яго жонку, а потым пагаварыць з Хал-Ліурз у замку Скінград.
100 Граф Гасілдор падзякаваў мяне за дапамогу ў здабыцці лекаў для яго жонкі.
Стадыя, пазначаная зяленым, адпавядае паспяховага завяршэння квэста, а чырвоным — яго правалу.

Also on FANDOM

Random Wiki