FANDOM

ON-mapicon-Город.png Містраль
Мистрал.png
Карта
Ёсць выява карты мясцовасці з гэтай лакацыяй?
Тады, калі ласка, загрузіце яё!
Акруга Эльсвейр
Квэсты Небяспекі дыпламатыі, Бура на павадку

Містраль (арыг. Mistral) — горад у гульні The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited.

Апісанне Edit

Містраль - горад, размешчаны ў паўночнай частцы вострава Гняздо Кенарці, Эльсвейр. Дабрацца да яго можна, калі рухацца з лагера Арліны бераг на поўнач або з дапамогай сеткі дарожных свяцілішчаў. Дарожная сьвятыня Містраль размешчана на тэрыторыі горада.

Гэты горад з'яўляецца найбуйнейшым паселішчам выспы, яго сталіцай. У горадзе маецца вялікі рынак, прыстань, сканцэнтраваны адміністрацыйныя будынкі. Адной з славутасцяў горада з'яўляецца амбасада маармераў, якая была пабудавана тут пасля заключэння старажытнага пагаднення паміж каджытамі і жыхарамі Піанданэі. Нядаўна гораду быў нанесены ўрон моцным ураганам, які абваліліся на Містраль і Гняздо Кенарці.

Ўзмацненне ўплыву Дамініёна Альдмері на востраве не спадабалася маармерам. Пачаўся сур'ёзны дыпламатычны канфлікт, выкліканы імкненнем маармераў захаваць уплыў на востраве. Разумеючы безвыходнасць свайго становішча, апошнія пайшлі на крайнія меры. Маармеры выкралі копію дамовы ў лідэра каджытаў, забілі Сільвенара і пачалі рытуал прызыву шторму, здольнага знішчыць Містраль і ўсё на востраве. Ўмяшанне бяздушных дазволіла раскрыць змову, а канфлікт альтмераў і маармераў стаў відавочным.

Раёны Edit

Ўмоўна Містраль можна падзяліць на некалькі раёнаў: Містраль-Усход, Містраль-Цэнтр і Містраль-Захад. Выразнага падзелу на жылыя ці адміністрацыйныя раёны ў горадзе няма. Прыстань размешчана ва ўсходняй частцы горада, у паўднёвай частцы горада размяшчаецца мост, а ў цэнтры - дарожная сьвятыня.

Містраль-Усход Edit

Гэты раён знаходзіцца на беразе марскога праліва і з'яўляецца месцазнаходжаннем гарадской прыстані. Докі былі часткова пашкоджаны моцным ураганам, які абрынуўся нядаўна на востраў. У гавані ёсць два крамы і прышвартаваны карабель маармераў.

Містраль-Цэнтр Edit

Гэта галоўны раён горада. Тут размешчаны адміністрацыйны будынак, вялікая частка магазінаў, рынак і дарожная сьвятыня. З асноўнай часткай выспы Гняздо Кенарці гэты раён злучаны падвесным мостам.

Містраль-Захад Edit

Гэты раён найменш забудаваны. Асабняком на захадзе стаіць прадстаўніцтва маармераў, злучаны з асноўнай часткай горада мостам. У нізіне на паўднёвым захадзе горада стаіць закінуты будынак, каля якога часта рыбачат мясцовыя жыхары.

Места Edit

Містраль-Усход
Здание в Мистрале 1.png
Здание в Мистрале 2.png
Чары Марскога шкла Шыпячая бурбалка
Містраль-Цэнтр
Здание в Мистрале 3.png
Здание в Мистрале 4.png
Канцылярыя Склад
Здание в Мистрале 5.png
Здание в Мистрале 6.png
Рынак трыснёга Карчма «Хвост Чаўняра»
Здание в Мистрале 7.png
Дорожное святилище Мистрала.png
Дом Ладрэласа Дарожная сьвятыня Містраль
Здание в Мистрале 10.png
Здание в Мистрале 11.png
Млын «Старае Пілавінне» Кузня «Месяцовы агонь»
Містраль-Захад
Здание в Мистрале 8.png
Здание в Мистрале 9.png
Амбасада маармераў Закінуты дом

Квэсты Edit

Дамініён Альдмері Edit

Галерэя Edit

Also on FANDOM

Random Wiki