FANDOM

OblOthericon
Пагружаны
ID: SQ07
Ферма Шеткомб
Агляд
Лакацыя Ферма Шэткомб
Тып Іншы квэст

Пагружаны (арыг. The Sunken One) — іншы квэст у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Апісанне Edit

На паўночным усходзе ад Кватча знаходзіцца ферма Шеткомб. Зайшоўшы на гэтую пакінутую гаспадаром ферму і агледзеўшы памяшканне, пратаганіста выявіць у талерцы адну са старонак дзённіка Слайт Серынжы.

Прачытаўшы яе, можна даведацца, што Слайт стаў сведкам нападу на Кватч і вырашыў, што гэта справа рук нейкага раззлаванага бажаства — «Пагружанага», які насяляе непадалёк. Герой непакоіцца за лёс напісаўшага і жадае агледзець пячору Пяшчанік.

У пячоры насяляюць міфічныя істоты: ад дэманаў і спрыгганаў да ограў, і знаходзіцца другая старонка з дзённіка. Ясна, што падарожжа Слайт аказалася небяспечным. Сапраўды, у глыбіні пячоры ляжыць цела небаракі і мяшочак з данінай — трохі золата, камянёў і самародкаў. З трэцяй старонкі дзённіка можна даведацца, што апошняй думкай няшчаснага паломніка было шкадаванне, што цяпер ён не зможа выратаваць Тамрыэль.

А хто ж такі «Пагружаны»? Вы не паспееце прачытаць старонку, як адказ на гэтае пытанне знойдзецца сам. Дарогу да выхаду адрэжа атранах і прыйдзецца расправіцца з «бажаством».

Стадыі квэстаў Edit

Каб перайсці да пэўнага этапу выканання квэста, увядзіце ў кансолі:

setstage SQ07 stage

дзе параметр stage — лік, этап квэста (усе этапы пералічаныя ніжэй).

Пагружаны (ID: SQ07)
Этап Запіс у дзенніку
10 Падобна, гаспадар пакінуў сваю ферму, прытым нядаўна. Магчыма, калі я ўважліва агледжу памяшканне, то зразумею, куды ён накіраваўся.
20 У пакінутым будынку фермы каля руін Кватча мне трапіўся лісток, вырваны з дзённіка Слайт Серынжы. Там гаворыцца пра паломніцтва з мэтай прынесці багатыя дары чамусьці, што аўтар нататак называе словам «Пагружаны». У запісцы згадваецца найблізкая пячора Пяшчанік. Трэба схадзіць туды і пераканацца, што ў Слайта усё ў парадку.
30 Мне трапілася другая старонка, выдраная з дзённіка Слайт Серинжи. У запісцы распавядаецца аб яго падарожжы і сустрэтых яму небяспеках. Аўтар пачынае сумнявацца ў поспеху свайго прадпрыемства. Трэба паспяшацца і пастарацца знайсці яго.
40 Мне ўдалося выявіць цела Слайты Серынжы. Трэба агледзецца і паспрабаваць зразумець, чаму яго вандраванне скончылася так сумна.
100 На целе Слайта адшукалася апошняя старонка яго дзённіка. Падобна на тое, менавіта тут загінулы спадзяваўся сустрэць свайго бога і прынесці яму дары, каб маліць яго ў міласьці для ўсяго Тамрыэля. Такую высакароднасць і такі сумны канец ...
Стадыя, пазначаная зяленым, адпавядае паспяховага завяршэння квэста, а чырвоным — яго правалу.