FANDOM

Піанданэя - гэта архіпелаг на паўднёвы захад ад Тамрыэля, радзіма маармераў. Піанданэя цалкам пакрыта густым трапічным лесам і з'яўляецца любімым месцам паўднёвых вадзяных духаў. У 2Э 486 блізу берагоў Алінора была заўважаная невялікая флатылія маармераў. Кароль Хіделіт загадаў сваім ваенна-марскім сілам пачаць пераслед. У пагоні за судамі суперніка альтмеры заплылі ў нязведаныя вады і патрапілі ў засаду ў самой Піанданэі. Большая частка алінорского флоту была разгромлена, але адзін карабель вярнуўся, каб апісаць ўбачаную зямлю, як «марскія джунглі». Масіўныя плато, пакрытыя расліннасцю, ўтваралі лабірынты ў безданях акіяна. Кучаравыя ніткі багавіння захоплівалі ў палон ўсё, акрамя судоў маормераў, у багавінні ж хаваліся марскія змеі, якія служылі Оргнуму вартай і, часам, ездавымі жывёламі. Палосамі туману віселі над паверхняй, канчаткова пазбаўляючы магчымасці арыентавацца. Той факт, што карабель, хоць і адзін, перажыў гэта падарожжа, ужо служыць доказам мараходнага мастацтва альтмераў.