FANDOM

OblOthericon.png
Рэйд на Грэйлэнд
ID: SQ02
Грейдэнд Днём.jpg
Агляд
Квэстадавец Лерексус Каллидус
Лакацыя Грэйлэнд
Узнагарода узроўневую сума септимов
Тып Іншы квэст

Рэйд на Грэйлэнд (арыг. Raid on Greyland) — іншы квэст у гульні .

Атрыманне Edit

Прама за варотамі Лейавін а, недалёка ад стайні «Пяць коннікаў», гярой сустрэці легіянера Лерексуса Каллідуса. Стражнік Легіёна раскажа, што паселішча Грэейлэнд служыць крыніцай наркагандлю ў рэгіёне. Имперэц шмат разоў спрабаваў пакласці канец злачыннай дзейнасці, але яму ніколі не ўдавалася падабрацца да логава злачынцаў незаўважна. Ён скажа: «Я спрабую злавіць Лонава ўжо некалькі месяцаў, але кожны раз, як я набліжаюся да яго логава, вартавыя заўважаюць мяне і ён знікае». Гяроя ж ніхто не ведае, таму ёсць шанец захапіць нягоднікаў знянацку. Пратаганіста варта расправіцца з данмерам Кулиусам Лонава і прынесці яго кольца Лерексусу. Имперэц таксама папярэдзіць гяроя аб падступстве наркагандляра: «Ці не паварочвайся спіной да Лонава нават на секунду. Ён не будзе разважаць і адразу ж воткнёт у яе свой меч» і «Будзь напагатове. Лонава — гэта змяя».

Праходжанне Edit

Домік Кулиуса знаходзіцца літаральна за некалькі крокаў ад брамы. Нягледзячы на ​​папярэджанне легіянера аб гадзінных, каля дома нікога не апынецца, таму да яго можна падыходзіць цалкам адкрыта. Данмер ў хаце не адзін — у яго ёсць марадзёр — памочнік, узброены двухручным мячом і экіпіяваны ў цяжкія даспехі, тады як сам Кулиус аддае перавагу лёгкай бране. Як толькі гярой увойдзе ўнутр — яны атакуюць. Варта ўлічыць, што ў баі данмер выкарыстоўвае узроўневай загавор школы Ілюзіі: нябачнасць, хамелеон або бязмоўе. Трэба забіць абодвух праціўнікаў і забраць кальцо (кальцо Кулиуса Лонава — ID 00.189.181), пасля чаго можна ўзяць усё, што спадабалася ў доме, хоць браць там, па сутнасці, амаль няма чаго. Але ёсьць трохі інгрэдыентаў і тры бутэлькі скумы. Засталося, вярнуўшыся да заказчыка, атрымаць ад яго гарачую падзяку і узроўневую суму золата. У гэты момант Лерексус скажа: «Дзевяць Багоў сведкі, я салютую табе ад імя Легіёна. Вось тваё сумленна заробленае ўзнагароджанне».

Узнагарода Edit

Ўзровень Кошт Ўзровень Кошт Ўзровень Кошт
1 20 11 70-270 21 320-520
2 20-45 12 95-295 22 345-545
3 20-70 13 120-320 23 370-570
4 20-95 14 145-345 24 395-595
5 20-120 15 170-370 25 420-620
6 20-145 16 195-395 26 445-645
7 20-170 17 220-420 27 470-670
8 20-195 18 245-445 28 495-695
9 20-220 19 270-470 29 520-720
10 45-245 20 295-495 30 545-745

Заўвагі Edit

  • Кулиус вооружён клейморай з адвольным зачараваннем.
  • Можна паменшыць колькасць праціўнікаў падчас праходжання квэста, калі папярэдне (да пачатку квэста) зачысціць лакацыі. Тады марадзёр будзе мёртвы, застанецца расправіцца толькі з Кулиусом Лонава.

Стадыі квэста Edit

Каб перайсці да пэўнага этапу выканання квэста, увядзіце ў кансолі:

setstage SQ02 stage

дзе параметр stage — лік, этап квэста (усе этапы пералічаныя ніжэй).

Рэйд на Грэйлэнд (ID: SQ02)
Этап Запіс у дзенніку
10 За сценамі Лейавина мне сустрэўся Лерексус Каллидус, стражнік Легіёна. Ён распавёў, што ў паселішчы Грейлэнд, размешчаным па дарозе ўгору, абгрунтаваўся гандляр скумой па імі Кулиус Лонаво. Ён папрасіў мяне пакласці канец злачыннай наркагандлю і прапанаваў ўзнагароджанне. У якасці доказу трэба прынесці яму пярсцёнак Лонаво.
20 Цяпер у мяне ёсць кольца Кулиуса Лонаво. Трэба аднесці яго Лерексусу і атрымаць узнагароду.
100 Лерексус Каллидус ўзнагародзіў мяне за тое, што мне ўдалося пакласці канец злачыннай дзейнасці наркагандляроў ў паселішчы

Грейлэнд.

200 Са смерцю Лерексуса выканаць гэтае заданне немагчыма.
Стадыя, пазначаная зяленым, адпавядае паспяховага завяршэння квэста, а чырвоным — яго правалу.

Also on FANDOM

Random Wiki