FANDOM

OblOthericon.png
Сезон палявання на мядзведзяў
ID: SQ06
Бурый медведь-шатун Западного Вельда.jpg
Агляд
Квэстадавец Торлі Этэлрэд
Лакацыя Скальныя аскепкі
Узнагарода Кніга навыку
Тып Іншы квэст

Сезон палявання на мядзведзяў (арыг. Bear Season) — іншы квэст у гульні .

Праходжанне Edit

Атрыманне Edit

Калі герой будзе знаходзіцца паміж Скінградам і Кватчам, то можа зайсці на ферму Скальныя Аскепкі. Брэтонец Торлі Этэлрэд, гаспадар фермы, скардзіцца на драпежнікаў, якія не даюць спакою статкам авечак. Ён просіць забіць шэсць мядзведзяў Заходняга Вельда і прынесці яму іх іклы.

Мядзведзі-шатуны Edit

Герою неабходна забіць 6 мядзведзяў, але гэта не звычайныя мядзведзі, а мядзведзі-шатуны — даволі небяспечныя жывёлы з павялічанымі ў параўнанні са звычайнымі мядзведзямі характарыстыкамі. Мішкі блукаюць непадалёк ад фермы, аднак іх нялёгка заўважыць ў высокай траве. Акрамя таго, ёсць верагоднасць сустрэць чорных медзведзянятаў — дзіцянятаў чорных мядзведзяў, паменшаных ў памерах і з больш нізкімі параметрамі, але такіх жа агрэсіўных. У наваколлі фермы можна сустрэць дзесяць мядзведзяў, у кожнага з іх будзе неабходны для выканання задання ікол, але Торлі возьме сабе на памяць толькі шэсць асобнікаў. Цікава, што шкуру з гэтых мядзведзяў ўзяць немагчыма.

Узнагарода Edit

Калі знішчыць шэсць жывёл, і ў якасці доказу даць іх зубы, можна атрымаць ва ўзнагароду кнігу (адну з 6 патэнцыйна магчымых), прачытанне якой павышае адзін з баявых навыкаў:

Заўвагі Edit

  • Ферма акружаная рознымі раслінамі, з'яўляючыся раем для алхіміка. Таксама каля яе ёсць невялікае азярцо, на беразе якога можна сабраць мноства алхімічных інгрэдыентаў, у тым ліку і 2 гіганцкіх кораня Нірна.

Стадыі квэста Edit

Каб перайсці да пэўнага этапу выканання квэста, увядзіце ў кансолі:

setstage SQ06 stage

дзе параметр stage — лік, этап квэста (усе этапы пералічаныя ніжэй).

Сезон палявання на мядзведзяў (ID: SQ06)
Этап Запіс у дзенніку
10 Торлі Этэлрэд, пастух, які жыве на ферме Скальныя Аскепкі, папрасіў мяне забіць шэсць мядзведзяў Заходняга Вельда, а ў доказ прынесці яму іх іклы. Мядзведзі пагражаюць яго статку, і яму няма да каго звярнуцца.
20 Мне ўдалося здабыць ікол мядзведзя Заходняга Вельда — аднаго з тых, што пагражаюць статку Торлі Этэлрэда.
30 Мне ўдалося здабыць другі ікол мядзведзя Заходняга Вельда.
40 Мне ўдалося здабыць трэці ікол мядзведзя Заходняга Вельда.
50 Мне ўдалося здабыць чацвёрты ікол мядзведзя Заходняга Вельда.
60 Мне ўдалося здабыць пяты ікол мядзведзя Заходняга Вельда.
70 Мне ўдалося здабыць шосты і апошні ікол мядзведзя Заходняга Вельда. Трэба аднесці іклы Торлі Этэлрэду на ферму Скальныя Аскепкі і сказаць яму, што справа зроблена.
100 Торлі Этэлред атрымаў шэсць іклоў мядзведзяў Заходняга Вельд і ўзнагародзіў мяне зачараванай кнігай.
200 Са смерцю Торлі выканаць гэтае заданне немагчыма.
Стадыя, пазначаная зяленым, адпавядае паспяховага завяршэння квэста, а чырвоным — яго правалу.

Also on FANDOM

Random Wiki