FANDOM

OblOthericon.png
Старажытнае віно
ID: SQ08
Древнее вино(квест).jpg
Агляд
Квэстадавец Нэруса, віно выгнання ценяў
Лакацыя Карчма «Ваунет», фарты
Узнагарода 1000 сэптымаў за першыя 6 бутэлек
100 сэптымаў за кожную наступную
Тып Іншы квэст

Старажытнае віно (арыг. A Venerable Vintage) — іншы квэст у гульні .

Кароткае праходжанне Edit

  1. Пагаварыць з Нэрусай, уладальніцай карчмы Ваунет у пасяленні Вейе.
  2. Знайсці па яе просьбе шэсць бутэлек віна выгнання ценяў.
  3. Вярнуцца да Нэрусы за узнагародай.

Праходжанне Edit

Просьба гаспадыні карчмы Edit

Пратаганісту трэба будзе знайсці віно выгнання ценяў. Гэта віно было створана даўным-даўно адным алхімікам для салдат Легіёну. Гэты алхімік, акрамя вырабу зелляў, захапляўся яшчэ і вінаробствам, таму стварыў віно, якое дапаможа сагрэцца салдату ноччу на пасадзе, а заадно бачыць у цемры (эфект «Начное вока»).

Гэты квэст можна атрымаць двума шляхамі:

  • Падарожнічаючы па фортам Сірадзіла, можна знайсці дзіўнае віно выгнання ценяў. Каму-то яно трэба, але вось каму — трэба будзе даведацца.
  • Пагаварыць з Нэрусай, гаспадыняй карчмы «Ваунет», што знаходзіцца ў паселішчы Вейе на захадзе ад Імперскага горада, каля моста. Яна раскажа, што менавіта гэтага віна і не хапае ў яе калекцыі. Ёй трэба як мінімум шэсць бутэлек.

Месцазнаходжаньне Edit

Імперскія фарты
Форт Властарус
Форт Грыф (звонку)
Форт Дирих
Форт Іронія
Форт Кармала
Форт Магиа
Форт Аурус
Форт Скінія
Warning-icon.png Важна: у кожным з пералічаных фартоў маецца куфар, дзе ляжыць адна ці дзве вінныя бутэлькі. За першыя шэсць асобнікаў Нэруса заплаціць 1000 сэптымаў, яна будзе гатовая купіць і астатнія па 100 сэптымаў за штуку.

Багі Edit

  • Трэба прынесці адразу ўсе шэсць бутэлек. Нэрусе нельга аддаваць бутэлькі па адной да заканчэння квэста. У размове ёсць рэпліка, якая павінна дазваляць аддаць адну бутэльку, але да перадачы ўсіх шасці бутэлек і завяршэння квэста, гэтая рэпліка нічога акрамя слоў падзякі Нэрусы не выкліча, то ёсць усе бутэлькі застануцца ў інвентары персанажа.
  • Калі забіць Нэрусу, то квэст ўсё роўна застанецца ў бягучых заданнях. Гэта звязана з тым, што ў квэсце адсутнічае стадыя правалу.

Стадыі квэста Edit

Каб перайсці да пэўнага этапу выканання квэста, увядзіце ў кансолі:

setstage SQ08 stage

дзе параметр stage — лік, этап квэста (усе этапы пералічаныя ніжэй).

Старажытнае віно (ID: SQ08)
Этап Запіс у дзенніку
10 Мне трапілася віно з незвычайнай этыкеткай. На ёй можна разабраць назву: «Віно выгнання ценяў». Віно можа апынуцца каштоўнай знаходкай. Трэба ўзяць яго з сабой, магчыма, потым мне ўдасца даведацца пра яго больш.
20 Нэруса, карчмарка з «Ваунет» непадалёк ад Імперскага горада, шукае рэдкае віно пад назвай «Віно выгнання ценяў». Яна кажа, што такое віно часам трапляецца ў руінах фартоў. Яна абяцала добра заплаціць, калі я дам ёй шэсць бутэлек гэтага незвычайнага напою. Падобна на тое, справа таго варта, трэба глядзець у абодва вочы...
30 Мне ўдалося дастаць шэсць бутэлек «Віна выгнання ценяў». Трэба аднесці іх Нэрусе у карчме «Ваунет» і атрымаць узнагароду.
100 Нэруса атрымала шэсць бутэлек «Віна выгнання ценяў». Яна шчодра ўзнагародзіла мяне, даўшы тысячу залатых манет. Акрамя таго, яна сказала, што з радасцю заплаціць па 100 залатых за кожную бутэльку, калі мне зноў трапіцца такое ж віно.
Стадыя, пазначаная зяленым, адпавядае паспяховага завяршэння квэста, а чырвоным — яго правалу.

Also on FANDOM

Random Wiki