FANDOM

OblOthericon
Супакой далакопніцы
ID: SQ05
Ёсць выява, якая дапаможа праілюстраваць гэты квэст?
Тады загрузіце яё!
некрамантка Рэйлін ў пячоры
Агляд
Квэстадавец Малена
Лакацыя Карчма «Роксі», пячора Імшыстая скала
Узнагарода 25-745 септимов
Тып Іншы квэст

Супакой далакопніцы (арыг. The Gravefinder's Repose) — іншы квэст у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Праходжанне Edit

Наведаўшы карчму «Роксі», што на поўнач ад Імперскага горада на Чырвонай кальцавой дарозе, галоўны герой павінен пагаварыць з яе ўладальніцай, Маленай. Яна паскардзіцца, што наведвальнікаў адпуджвае поселившаяся непадалек некрамантка Рэйлін Далакопніца, і папросіць пазбавіць яё ад непажаданай суседкі.

Трэба адправіцца ў пячору Імшыстая Скала на поўнач ад карчмы. Там жыве некаторая колькасць нежыці і некрамант, у тым ліку і Рэйлін. Яё ўзровень на 4 вышэй за ўзровень героя.

Калі проста пайсці прама, можна амаль адразу трапіць да Рэйлін, але шлях заступяць дзверы са складаным замком, ключ ад якога знаходзіцца ў куфры, каля статуі, у правым рукаве пячоры.

Расправіўшыся з ведзьмай, трэба вярнуцца ў карчму за законнай узнагародай — узроўневай грашовай сумай.

Заўвагі Edit

Стадыі квэста Edit

Каб перайсці да пэўнага этапу выканання квэста, увядзіце ў кансолі:

setstage SQ05 stage

дзе параметр stage — лік, этап квэста (усе этапы пералічаныя ніжэй).

Супакой далакопніцы (ID: SQ05)
Этап Запіс у дзенніку
10 Малена з карчмы «Роксі», размешчанай на поўнач ад Імперскага горада, папрасіла мяне пазбавіць акругу ад некраманта па мянушцы Рейлин Гробокопательница. Знайсці нежеланную суседку можна ў пячоры Імшысты Скала на поўнач ад карчмы.
20 Рэйлін Далакопніца пераможаная. Мне трэба вярнуцца да Малене ў карчму «Роксі» і парадаваць яё.
100 Малена была вельмі рада пачуць аб смерці Рэйлін Далакопніцы і ўзнагародзіла мяне некаторай сумай грошай.
Стадыя, пазначаная зяленым, адпавядае паспяховага завяршэння квэста, а чырвоным — яго правалу.