FANDOM

Warning-icon
Трэба: дадаць спасылкі на крыніцы.

Трас (арыг. Thras), таксама вядомы як Каралавае каралеўства і Трассіянскі Рыф, — каралавы архіпелаг, змесцаваны ў Абесінскам моры і моры Перлаў, паміж кантынентамі Тамрыэль і Ёкуда. Жыхарамі выспы з'яўляюцца слоады — раса гіганцкіх амфібій, падобных на слімакоў і вядомых сваім майстэрствам у некрамантыі.

Гісторыя і апісанне Edit

Слоад (концепт)
Cлоады

Пра гісторыю дзяржавы вядома даволі малое. Лічыцца, што выспы Саммерсэт некалі былі тэрыторыяй слоадаў, але пазней былі адваяваны альдмерамі.

На першых картах, складзеных вандроўнікамі, якім не толькі атрымалася даплысці да Трасу, але і вярнуцца, каб расказаць пра свае прыгоды, малявалася група з шаснаццаці выспаў, змесцаваных паўколам, падобна часткова затопленаму каралаваму атолу. Праз стагоддзі выведнікамі былі складзены новыя карты, на іх колькасць і форма выспаў былі іншымі. З гэтага можна скласці, што каралеўства слоадаў мае зменлівую форму, аднак прычыны гэтага невядомыя. Самы вялікі з выспаў (пазначаны як Эгоніа на апошніх картах) уяўляецца вельмі стабільным, але на ранніх картах памер яго істотна менш, чым на позных.

Уплыў Трасу на Тамрыэль заўсёды быў надзвычай вялікім. Слоады заўсёды ўмешваліся ў справы на кантыненце. Найчасцей гэта выяўлялася ў нападах на жыхароў Саммерсэта, хоць бывалі выпадкі і больш сур'ёзнага характару — гаворка ідзе пра Трассіянскай чуме, якая была наслана слоадамі на Тамрыэль і практычна цалкам знішчыла насельніцтва ўсяго кантынента.